linn-enamnet

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

hey gay :)

Av Linn Wallberj - 10 augusti 2011 17:40

Hmm ja i går blev de inte nå bloggning för hade fullt upp me Edvin hela dagen. Och när han sov så dampa ju fucking mobilen satt de gick inte att komma in på internet. Sov iallafall där i natt. Och Anneli väckte oss kl 7 fatt hon skulle åka å jobba då. Så jag är skapligt trött. Ska sova där i morrn också. Men I natt ska Mii sova här   Hon kommer väll typ vi halv 8 fatt hon ska spela bögboll först  så tills hon komm er ska jag nog städa i mitt rum, städa ute i föråde, fixa trummorna och kke köra fyrhjuling, berorpå hur mke jag hinner, och när jag kommer börja eftersom jag är så grymt trött och igentligen inte pallar göra nått av de    Hihih nu har jag iaf fått mina kläder från H&M. Så jävla najjs, fast skorna och en luv tröja kommer typ nån annan gång    de kommer bilder på kläderna men inte nu! för har överföringssladden ute i föråde. Men ska ju ut dit typ nu. För de är viktigast att städa där för vill spela trummor nu  

Aja Puss hej  ♥

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;P

Av Linn Wallberj - 5 november 2011 01:47


  hihihi ^^  

<3

Av Linn Wallberj - 5 november 2011 01:43


    Älskar dig ! ♥

Av Linn Wallberj - 28 oktober 2011 20:44


    Älskar dej så otroligt mke älskling ♥

Av Linn Wallberj - 28 oktober 2011 20:35

Hey bitches ! Sitter just nu och tittar på idol, och jag bryr mej inte ett piss just nu om att jag inte har bloggat på ett tag ... (hihi igen) men a jag gör de när jag har lust liksom. :) Nu är de looooooov :D fett najs, kommer väll bli att va me...

Av Linn Wallberj - 3 oktober 2011 14:47

tjaa.... Lite snabb enkel design sådär , men ville fixa de lite typ fort ^^    Nu sitter jag i soffan och tittar på film. ''guds tre flickor'' Har varit hemma från skolan i dag. för jag har jätte ont i örat, huvet och halsen. Hoppas jag blir fr...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards